گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

۱۰ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

پله شناور

راه پله شناور طرحی است که در آن هر پله فقط در یک انتها ثابت می شود و ساختار تکیه گاه در داخل هر آج و پشت دیوار پنهان می شود. بین آج ها هیچ بلند کننده ای وجود ندارد. آج های تشکیل دهنده راه پله بصورت آزاد ایستاده و به یک تار که روی دیوار یا داخل آن یا به یک قاب فلزی ثابت شده است متصل می شوند. بیشتر شاسی و فریم نهدارنده کف پله ها در یک دیوار محکم هستند. جنبه راه پله شفاف و چشم نواز است. ما تولید کننده راه پله های معلق چوبی ، راه پله های معلق فولادی ضد زنگ ، راه پله های معلق شیشه ای در ایران هستیم.
راه پله معلق ، همچنین به عنوان راه پله طناب دار شناخته می شود ، طرحی است که در آن بین پایه ها هیچ تکیه گاه وجود ندارد و این توهم را ایجاد می کند که "شناور" هستند. به همین دلیل است که راه پله های بدون طناب در خانه هایی که تمایل به ایجاد عامل واقعی با استفاده از پله های کنسرو وجود دارد ، رایج است.
آج های پله های کنسرو معمولاً از یک طرف به یک دیوار محکم ثابت می شوند و ثبات را تضمین می کنند. غالباً وزن آج های راه پله معلق با ثابت کردن قسمت قابل مشاهده روی نرده یا نرده شیشه ای توزیع می شود. مواد محبوب در طراحی راه پله های کنسول شامل بتن ، فولاد ضد زنگ ، چوب و به ویژه شیشه است ، بنابراین مراحل پله های معلق کاملاً قابل مشاهده است.
پله شناور

حفاظ استیل

ایمنی و زیبایی در پنجره ها، بالکن و تراس ها، درب های ورودی ساختمان همگی باعث شده نسل جدیدی از سیستم های حفاظ فلزی ایجاد شود که بر خلاف جفاظ های آهنی و سنگی میاز به نگهداری و رنگ آمیزی نداشته و طول عمر بالایی دارد. این محصول خارق العاده حفاظ استیل ضد زنگ از آلیاژ استیل 304 است که بهترین متریال برای طراحی و اجرای حفاظ پنجره و تمام درب ها و بالکن ها است. شکل و تنوع طراحی در حفاظ استیل و زیبایی کم نظیر استیل به همراه سختی و مقاومت آن انتخاب حفاظ استیل را به عنوان اولین گزینه در  معماری امروز منطقی نشان می دهد.

حفاظ استیل از ترکیب لوله و پروفیل استیل با اتصالات مخصوص که با استفاده از روش برش و جوش فلز ساخته می شود. به صورت استاندارد فواصل گارد های یک حفاظ باید کمتر از 15 ساتیمتر باشد و در داخل لوله های استیل میله های فولادی برای افزایش ایمنی کار گذاشته شود. حفاظ استیل بر اساس مکان نصب به سه مدل زیر نقسیم می شود که شرح هر کدام در ادامه مطلب قرار داده شده است.

  1. حفاظ استیل بانکی
  2. حفاظ استیل بالکن
  3. حفاظ استیل پنجره

حفاظ استیل بانکی

حفاظ بانکی از نظر ایمنی و استحکام بالاترین امنیاز را بین دیگر مدل های حفاظ استیل بدست می آورد. غلت این برتری استفاده از لوله و پروفیل با کیفیت در ساخت حفاظ استیل بانکی است. اما نکته مهم دیگری که در این مدل تفاوت ایجاد می کند تقویت گارد های لوله استیل با قرار دادن میلگرد های فولادی توپر در داخل آن است. این لوله ها پس از آن در داخل پروفیل های استیل 40*40 میلیمتر قرار داده شده و تمام نقاط اتصال انها با دستگاه جوش آرگون به یکدیگر متصل و دوخته می شود.

حفاظ استیل

پله پیچ

راه پله مارپیچ طرحی است که از ویژگیهای معمول و مورد پسند ساختمانهای مدرن است به طوری که بسیاری از مردم نمی دانند که دارای چنین میراث طولانی و غنی هستند. در حقیقت ، تاریخچه راه پله مارپیچ هزاران سال پیش قدمت دارد. 

در عهد عتیق ، اشاره ای به راه پله های پیچ در معبد سلیمان وجود دارد. این می تواند نشان دهد که آنها در حدود 1000 سال قبل از میلاد مورد استفاده بوده اند. معبد A در Selinunte در سیسیل در حدود 480 قبل از میلاد ساخته شده است و در این محل بقایای شکل اولیه راه پله مارپیچی پیدا شده است. قدیمی ترین راه پله پیچ که امروزه هنوز پابرجا است را می توان در رم یافت. آن در ستون تراژان است که در 113 بعد از میلاد ساخته شده است. در همین زمان ، راه پله های پیچ در معماری رومی کاربرد وسیع تری پیدا کردند. اولین راه پله های پیچ از سنگ یا سنگ مرمر تراشیده شده و مستقیماً در دیوارهای ساختمان تعبیه شده اند تا وزن خود را تحمل کنند. مدتی طول کشید تا طراحی راه پله پیچ که امروزه می شناسیم توسعه یابد ، یک ساختار مستقل تر با پله هایی که در اطراف ستون مرکزی یا قطب ساخته شده است. از زمان روم به بعد ، راه پله های پیچ بسیاری از ویژگی های کلاسیک را که امروزه ما می شناسیم ، به نمایش می گذارند.

نفوذ رومیان به معرفی راه پله مارپیچ در طراحی ساختمان در سراسر اروپا کمک کرد. سپس در طول قرون وسطی ، آنها به یک ویژگی ثابت در بسیاری از قلعه ها تبدیل شدند ، تا حدی به دلیل مزایایی که در دفاع در برابر مهاجمان به دست آوردند.

پس از شرح مختصزی از تاریحچه ساخت پله پیچ به معرفی انواع آن در طراحی مدرن امروزی می پردازیم. با پیشرفت فناوری و تولید متریال های سبک تر و مقاوم تر انواع پله پیج در مدل های زیر ساخته می شود.

  • پله پیچ استیل
  • پله پیچ آهنی
  • پله پیج شیشه ای
  • پله پیج چوبی
  • پله پیچ سنگی

مجموعه کیوان با دو ده فعالیت و تجربه در طراحی و تولید و اجرای انواع پله پیچ یکی از معتبر ترین واحد های صنعتی در حوزه ساختمان است. ما تعهد و کیفیت را اصول خود قرار داده ایم.

پله پیچ

پله شیشه ای

اغلب تصور غلطی درباره آنچه شما می توانید و نمی توانید با شیشه به عنوان یک ماده انجام دهید وجود دارد. ممکن است محدود کننده به نظر برسد ، اما در حقیقت ، شیشه یک ماده فوق العاده همه کاره است که به طور ایده آل برای خانه مدرن مناسب است و همچنان در معماری و طراحی داخلی به عنوان یک ماده محبوب شناخته می شود. در بسیاری از موارد ، می توان از آن به عنوان جایگزین فولاد یا چوب نیز استفاده کرد.

راه پله شیشه ای یکی از عناصری در خانه است که می تواند از ویژگی های همه کاره شیشه بیشترین استفاده را ببرد و هم ظاهر شیک معاصر را به فضای داخلی اضافه می کند و هم نور را افزایش می دهد تا به فضای راه پله احساس جادارتر شود.

طیف وسیعی از راه پله های مهندسی با در نظر گرفتن این مزایا طراحی شده است. پله شیشه ای بدون قاب یک اتصال بدون درز با حداقل انسداد را برای افزایش دید از همه زوایا ارائه می دهند. نرده های شیشه ای برای محیط های داخلی و خارجی مناسب هستند. مزایای نرده های شیشه ای این است که نیاز به حداقل نگهداری دارد ، فقط گاهی اوقات تمیز می شود. شیشه دچار خوردگی نمی شود بنابراین آن را به ماده ای ایده آل برای راه پله ها ، نرده ها و بالکن ها تبدیل می کند. نرده های شیشه ای دارای طیف وسیعی از گزینه های اتمام مانند سندبلاست هستند. از طریق این تکنیک ، کانال می تواند الگوهایی در هر شکلی از فرم ایجاد کند تا جلوه ای تزئینی به راه پله ها ، راهروها و بالکن ها ببخشد.

پله شیشه ای

پله گرد

برای درک بهتر طراحی پله های گرد ، اطلاعات زیر را در مورد طبقه بندی و استانداردهای پله های دایره ای بخوانید. این اطلاعات مختص یک طرح فردی نیست ، بلکه دستورالعمل ها و کلیاتی است که به معماران و طراحان کمک می کند تا جهت برنامه ریزی پلکان خود از آن استفاده کنند.

یک راه پله گرد از شعاع بزرگ همراه با شعاع کمی کوچکتر استفاده می کند. این دو منحنی معمولاً یک نقطه مرکزی مشترک دارند. فاصله بین دو منحنی (شعاع) عرض راه پله را ایجاد می کند. یک راه پله گرد از یک تکیه گاه مرکزی استفاده می کند که آج پلکان آن طوری تنظیم شده است. در حالی که یک پله گرد را می توان پله "منحنی" نیز نامید ، پله گرد طرحی بسیار متفاوت است که معمولاً برای فضاهای بسیار محدود در نظر گرفته شده است. از پله های گرد فقط در موارد محدود می توان به عنوان پله های فرعی استفاده کرد. یک پله گرد زمانی طراحی و ساخته می شود که دارای کد باشد. یک راه پله بیضوی با هندسی کاملاً متفاوت از یک حلقه یا مارپیچ ساخته شده است. در حالی که طرح های دایره ای و مارپیچی دارای نقطه مرکزی و انحنای ثابت هستند ، طرح بیضوی دارای انحنای پیچیده و در حال تغییر است که از محورهای متعدد و نقاط فوکوس استفاده می کند. در حالی که یک طراحی بیضوی از نظر فنی یک پله منحنی است ، باید بین دایره و بیضوی تمایز قائل شد.

پله گرد استاندارد 90 درجه

یک پله گرد استاندارد 90 درجه دارای یک قسمت پله منحنی است که 90 درجه از بالا به پایین حرکت می کند. شعاع داخلی (کوچکتر) و شعاع خارجی (بزرگتر) از یک نقطه مرکزی مشترک یا "نقطه محوری" تشکیل شده است. سپس آج ها با تقسیم 90 درجه بر تعداد آج های مورد نیاز به طور مساوی توزیع می شوند. راه پله نمونه ما دارای 13 پله در قسمت 90 درجه است ، بنابراین هر آج به صورت جداگانه در 6.92 درجه تقسیم می شود. عمق هر آج روی یک راه پله مدور 12 اینچ روی پله از داخل نرده اندازه گیری می شود. در این مرحله ، آج باید در بیشتر مناطق حداقل 10 اینچ از ارتفاع تا برآمدگی داشته باشد. یک پله دایره ای استاندارد 90 درجه ممکن است دارای یک یا دو آج "مستقیم" یا استاندارد در بالا یا پایین باشد تا امکان استفاده از یراق آلات راه آهن (گوزن یا ولت و غیره) فراهم شود. این طرح قوام هندسی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد یک سیستم نرده راه راه خوب طراحی کرده و ساخت اقتصادی داشته باشید.

 پله گرد

پله دوبلکس

اکثر خانه های دوبلکس از فضا لوکس برخوردارند و عملکردهای مختلف خانه را می توان به طور استراتژیک بین دو سطح تقسیم کرد. طبقه پایین معمولاً برای معاشرت استفاده می شود زیرا همه مناطق مشترک مانند نشیمن ، غذاخوری و آشپزخانه را در خود جای داده است در حالی که طبقه بالا فضای خصوصی تری است که برای قرار دادن اتاق خواب ها استفاده می شود. برخلاف آپارتمان ، خانه دوبلکس فرصتی عالی برای خلاقیت و معرفی عناصر دکوراسیون داخلی قوی است که به فضا جلوه ای خیره کننده می بخشد.

یک پله دوبلکس، دیوارها و درها را حذف می کند تا با ترکیب همه مناطق مشترک خانه ، فضایی یکپارچه ایجاد شود. بهترین بخش از یک پله دوبلکس این است که فضایی آزاد ایجاد می کند که باعث انعطاف پذیری در چیدمان طراحی ساختمان می شود.

اگرچه راه پله یکی از کاربردی ترین عناصر خانه است ، اما به دکوراسیون آن زیاد توجه نمی شود. توصیه می شود راه پله را طوری تزئین کنید که سبک و سلیقه شما را نشان دهد. در اینجا چند ایده برای راه اندازی پله دوبلکس شما آمده است:

 پله دوبلکس

نرده استیل

اصطلاح "فولاد ضد زنگ" این تصور را ایجاد می کند که مواد کاملاً ضد لک هستند. متاسفانه اینطور نیست. فولاد به طور طبیعی مستعد خوردگی است ، بنابراین عناصر مختلفی برای ضدزنگ شدن آن اضافه می شود. انواع مختلفی از فولاد ضد زنگ وجود دارد که از نظر ترکیب متفاوت است. استاندارد صنعت ساختمان برای استفاده داخلی فولاد ضد زنگ درجه 304 است. 2٪ مولیبدن اضافه کنید تا فولاد ضد زنگ 316 دریافت کنید. این فولاد ضد زنگ درجه 316 در برابر خوردگی ناشی از ، به عنوان مثال ترک ، کشش یا شکاف ، مقاوم تر است. بنابراین گروه کیوان فولاد ضد زنگ 316 را برای استفاده در فضای باز توصیه می کند.

اگر مایل به نصب نرده استیل در نزدیکی استخر یا منطقه ساحلی هستید ، گروه کیوان به شما توصیه می کند که یک قدم جلوتر رفته و از فولاد ضد زنگ 2205 استفاده کنید. این از نظر فنی به عنوان فولاد ضد زنگ دوبلکس شناخته می شود. محتوای نیتروژن بیشتر و سایر عناصر کمیاب اطمینان می دهد که حتی در برابر اثرات تهاجمی کلر ، نمک یا رطوبت زیاد مقاوم است. گروه کیوان اولین مجری نرده استیل ساخته شده از این مواد است. علاوه بر استفاده از فولاد ضد زنگ 2205 ، محصولات نرده استیل استاندارد به صورت لوله دارای گوشه های گرد و سطوح شیب دار هستند به طوری که مواد خورنده به سادگی از بین می روند. 

اگر قصد در داخل ساختمان از برای ایمنی نرده استفاده می کنید بهتر است برای کاهش هزینه اضافی و اینکه میزان مواد تهاجمی که در آب استخر وجود دارد در اینجا نیست از نرده استیل 304 استفاده کنید. این محصول نیز ضد زنگ بوده و می تواند فضای داخلی ساختمان شما را جذاب و ایمن کند.

نرده استیل

هندریل شیشه ای

هندریل های شیشه ای دارای مزایای بازکردن و گسترش مناطق زندگی هستند ، در حالی که اطمینان حاصل می شود که موانع ایمنی برای راه پله ها ، طبقه های نیم طبقه و طبقات بالا وجود دارد. هندریل شیشه ای به طراحان و صاحبان خانه اجازه داده است تا فضاهای داخلی بزرگ و باز ایجاد کند که به خانه ها احساس نور ، هوا و جادار ببخشد - بدون این که از نظر ایمنی به خطر بیفتد.

جنس هندریل شیشه ای بهتر - شیشه سکوریت یا لمینت چیست؟

چه راه پله ، بالکن یا فضای داخلی شما باشد ، داشتن هندریل های شیشه ای در فضای باز یا داخلی می تواند جلوه ای جسورانه به دکوراسیون بدهد. استفاده از شیشه به عنوان یکی از اجزای کلیدی در سیستم های هندریل ، در طراحی داخلی یک ایده اساسی بوده است. شیشه ماده ای است که ایمنی و زیبایی را برای یک سازه فراهم می کند و از این نوع سیستم های هندریل برای مناطق مسکونی و تجاری استفاده می شود. ظاهر انعطاف پذیر آن را به گزینه ای مناسب برای تنظیمات سبک سنتی و مدرن تبدیل می کند.

با این حال ، به غیر از طرح های هندریل شیشه ای ، هنگام انتخاب پانل های شیشه ای ، تنوع مواد نیز وجود دارد.

هندریل شیشه ای

نرده شیشه ای

یکی از آخرین روندهای طراحی مدرن ، نرده های شیشه ای بدون قاب است. برای صاحبان خانه ، معماران و سازندگان ، نرده شیشه ای مزایای جذابی را به عنوان یک گزینه ایمنی منحصر به فرد ارائه می دهد. به سرعت محبوبیت خود را به عنوان یک جایگزین شیک برای نرده های چوبی ، آهنی و آلومینیوم افزایش می دهد. جدای از زیبایی زیبا ، نرده های شیشه ای همچنین هنگام استفاده به عنوان مانع استخر ، دارای مزایای عملی فراوان و ویژگی های ایمنی مهمی هستند.

زمان تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری در نرده شیشه ای؟ این مزیت ها را در نظر بگیرید:

1. نرده شیشه ای استخر را برای کودکان و حیوانات خانگی را ایمن می کند

نرده شیشه ای استخر از دسترسی کودکان و حیوانات خانگی بدون نظارت به استخر جلوگیری می کند و به شما آرامش می دهد. پانل های شیشه ای مقاوم در برابر صعود اجازه می دهد تا نمای واضحی برای نظارت بر سطح استخر وجود داشته باشد و دروازه های شیشه ای آن دارای قفل ها و لولا های خود بسته هستند.

2. نرده شیشه ای جذابیت بصری ساختمان را افزایش می دهد
نرده های شیشه ای زیبا و مدرن امنیت را بدون از دست دادن سبک طراحی در معمعری ارائه می دهند. سادگی آن در طراحی و ظاهر لوکس آن را از نرده های چوبی ، آهنی و آلومینیومی متمایز می کند. نرده شیشه ای عنصر جذاب برای هر استخر ، حیاط ، بالکن، راه پله یا تراس.
نرده شیشه ای

نرده کابلی

سیستم ها و کیت های نرده کابلی به شما کمک می کند تا نمای بالکن و راه پله شما باز و شفاف باقی بماند ، زیرا سیم فولادی ضد زنگ با نگهداری کم به شما اجازه می دهد تا آرامش داشته باشید و از فضای زندگی بیرونی در بالکن خود با کمی نگهداری لذت ببرید. نرده سیم کابلی به محافظت از راه پله شما کمک می کند در حالی که مانع زیبایی طراحی داخلی ساختمان شما و بالکن اطراف شما نمی شود و استفاده از کابل برای نرده تراس می تواند به طراحی تراس ، حیاط یا ایوان شما کمک کند.

نرده کابلی به سادگی یک سیستم نرده است که در آن نرده های سنتی با کابل فولادی ضد زنگ جایگزین می شود. کابل را می توان به صورت افقی از طریق پایه ها یا عمودی بین ریل های بالا و پایین عبور داد. اگر کابل به صورت افقی کار می شود ، پایه ها باید مخصوص دریافت کابل باشند و باید راهی برای کشش کابل برای امنیت وجود داشته باشد. در بسیاری از موارد اتصالات در پستها باعث می شود که کابل با استفاده از ابزارهایی مانند آچار آلن محکم شود.

هنگام استفاده از نرده کابلی عمودی ، تولید کنندگان معمولاً به نصاب ها دستور می دهند تا برای استحکام یک یا چند کابل هر بخش را با میله یا بالستر تعویض کنند. تعداد قطعات تقویت کننده مورد نیاز بستگی به طول بخش دارد.

نرده کابلی