گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

پله شیشه ای

اغلب تصور غلطی درباره آنچه شما می توانید و نمی توانید با شیشه به عنوان یک ماده انجام دهید وجود دارد. ممکن است محدود کننده به نظر برسد ، اما در حقیقت ، شیشه یک ماده فوق العاده همه کاره است که به طور ایده آل برای خانه مدرن مناسب است و همچنان در معماری و طراحی داخلی به عنوان یک ماده محبوب شناخته می شود. در بسیاری از موارد ، می توان از آن به عنوان جایگزین فولاد یا چوب نیز استفاده کرد.

راه پله شیشه ای یکی از عناصری در خانه است که می تواند از ویژگی های همه کاره شیشه بیشترین استفاده را ببرد و هم ظاهر شیک معاصر را به فضای داخلی اضافه می کند و هم نور را افزایش می دهد تا به فضای راه پله احساس جادارتر شود.

طیف وسیعی از راه پله های مهندسی با در نظر گرفتن این مزایا طراحی شده است. پله شیشه ای بدون قاب یک اتصال بدون درز با حداقل انسداد را برای افزایش دید از همه زوایا ارائه می دهند. نرده های شیشه ای برای محیط های داخلی و خارجی مناسب هستند. مزایای نرده های شیشه ای این است که نیاز به حداقل نگهداری دارد ، فقط گاهی اوقات تمیز می شود. شیشه دچار خوردگی نمی شود بنابراین آن را به ماده ای ایده آل برای راه پله ها ، نرده ها و بالکن ها تبدیل می کند. نرده های شیشه ای دارای طیف وسیعی از گزینه های اتمام مانند سندبلاست هستند. از طریق این تکنیک ، کانال می تواند الگوهایی در هر شکلی از فرم ایجاد کند تا جلوه ای تزئینی به راه پله ها ، راهروها و بالکن ها ببخشد.

پله شیشه ای

  • کیوان پارسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی