گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

ساخت پله شناور

پله های شناور اغلب شاهکار زیبایی از معماری هستند. سیستم های پشتیبانی پنهان هستند و به یک اثر هنری خیره کننده برای خانه تبدیل می شود. با این حال، ساخت پله های شناور می تواند یک کابوس معماری باشد. تیرهای فلزی بزرگ برای بلند کردن و چسباندن دست و پا گیر هستند. جوشکاری زمان بر است و هرگز در روز اول تمام نمی شود. ناگفته نماند که اندازه‌گیری‌ها باید برای هر نقطه پیوست دقیق باشد، و همه این موارد قبل از در نظر گرفتن کد ساختمان اتفاق می‌افتند. اگر یک معمار، مهندس و سازنده فلز نباشید، شانس ساختن یک پلکان شناور به تنهایی کم است. البته گزینه‌های جایگزینی وجود دارد که می‌تواند مشکلات شما را برطرف کند، اما آنها تضمینی برای مطابقت با کد ندارند و ممکن است در واقع بسیار زشت باشند.

سبک های مختلف پله های مدرن شناور

  • پله های مارپیچ شناور

راه پله های مارپیچ احتمالا ارزان ترین گزینه هستند، اما کمترین ظاهر "پله های شناور" را ارائه می دهند. از نظر فنی، آنها شناور هستند، اما به سختی فضایی را اشغال می کنند، که ممکن است از قابلیت جلب توجه پلکان شناور کامل کاسته شود.

  • پله کابلی شناور

پله کابلی فولادی یک پله شناور معمولی است که می تواند واقعاً از نظر ظاهری متفاوت باشد. سیم‌های فلزی کوچک مانند دیواره کف های فلزی با کاور چوبی را در هوا معلق نگاه می دارند. مهندسی خوب چیزی است که مدل‌های ارزان‌تر را از مدل‌های گران‌تر جدا می‌کند. به منظور ارائه بهترین ظاهر مدرن برای خانه شما، مهندسان باید سیستمی ایجاد کنند که کاهش و پشتیبانی را متعادل کند. هنگامی که به درستی انجام شود، راه پله کابلی معلق فلزی می تواند باورنکردنی به نظر برسد.

  • پله های معلق کنسول

پله های کنسولی یکی از ناب ترین پله های شناور است. هیچ تکیه گاه قابل مشاهده ای برای سیستم پله وجود ندارد زیرا تکیه گاه در یک طرف در دیوار پنهان می شود. ترفند این است که بند فلزی به جای قرار گرفتن در خارج، روی دیوار نصب می شود. سپس براکت های مخصوص آج به رشته مخفی متصل می شوند. اینها می توانند زیبا به نظر برسند، اما همانطور که احتمالاً حدس زدید، ساختن آنها به تنهایی تقریباً غیرممکن است. حالا، اگر این ظاهری است که می‌خواهید، پس با گروه کیوان تماس بگرید. آنها پله های کنسولی با کیفیت بالا می سازند، اما مهندسی خوب با قیمت گزاف همراه است.

  • پله های شناور سفارشی مدرن

دیگر راه پله های مدرن می توانند به طور نجومی گران باشند زیرا بسیار سفارشی هستند. معمولاً هرچه دقیق تر باشند، باید سفارشی تر باشند (که به معنای مهندسی بسیار بیشتر است). اگر واقعاً به دنبال چیزی شبیه به این هستید، توصیه می‌کنیم مکانی محلی برای خود پیدا کنید، در غیر این صورت نمی‌توانید با کسی آنلاین کار کنید.

پله شناور

 
  • کیوان پارسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی