گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

۵ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

نرده استیل چیست؟

انتخاب مواد مناسب برای سیستم های نرده

در حالی که ممکن است هنگام ساختن یک سیستم نرده سفارشی مواد زیادی در نظر گرفته شود، اکثر معماران متوجه می شوند که نرده های استیل از نظر زیبایی شناسی، عملکرد عملکردی و ارزش، سخت است. سیستم های نرده استیل می توانند شیک و مدرن یا رسمی و سنتی به نظر برسند. استیل طولانی مدت و بسیار بادوام است. و سیستم های نرده استیل از نظر هزینه طولانی مدت مالکیت ارزش فوق العاده ای دارند.

استیل اغلب ماده انتخابی برای سیستم های نرده است زیرا در مقایسه با آلومینیوم استحکام و چقرمگی بالاتری از خود نشان می دهد. از نظر زیبایی شناسی، استیل مزایای واضحی را ارائه می دهد: با گذشت زمان، لایه اکسیداسیون محافظ آلومینیوم سفید رنگ می شود و گاهی اوقات گودال می شود. آلومینیوم به دلیل نرمی، مستعد خراش و فرورفتگی سطحی است که تمیز کردن و نگهداری آن را دشوار می کند. از منظر طراحی، نرده های آلومینیومی به پشتیبانی بیشتری نسبت به نرده استیل نیاز دارند که محدودیت های طراحی و مهندسی ایجاد می کند.

در حالی که استیل به وضوح بهترین انتخاب مواد برای سیستم های نرده است، تفاوت های چشمگیر بین انواع مختلف فولاد ممکن است تعجب آور باشد. انتخاب نوع فولاد مناسب برای پروژه نرده شما برای طراحی سیستمی حیاتی است که جذابیت زیبایی شناختی، ایمنی و عملکرد مورد نظر شما و مشتری شما را فراهم کند. در اینجا چیزی است که هنگام تعیین بهترین مواد برای پروژه سیستم نرده سفارشی بعدی خود باید بدانید.

محبوب ترین انواع استیل برای سیستم های نرده

سه نوع استیل در طراحی و ساخت سیستم های نرده غالب است:

  • استیل کربن
  • استیل ضد زنگ درجه 304
  • استیل ضد زنگ درجه 316

سیستم های نرده ساخته شده از هر یک از این سه نوع، نقاط قوت و ضعف متفاوتی را ارائه می دهند. هنگام تعیین یک سیستم نرده استیل جدید، درک گزینه های شما و اینکه کدام برنامه ها برای هر کدام مناسب هستند ضروری است.

نرده استیل

پله شیشه ای چیست؟

وقتی صحبت از طراحی داخلی می شود، عملاً هیچ محدودیتی برای کارهایی که می توانید با شیشه انجام دهید وجود ندارد. آیا می خواهید در باغ خود فاکتور شگفت انگیزی داشته باشید؟ ویژگی های باغ شیشه ای دوست شماست. منطقه بندی اتاق بدون استفاده از دیوار؟ به سادگی یک پارتیشن شیشه ای قرار دهید. با این حال، محبوب ترین روند شیشه ای که اکنون می بینیم، چیز بسیار متفاوتی است: نرده های شیشه ای برای راه پله ها.

در اینجا چیزی برای احیای راهرو مانند یک راه پله شیشه ای جدید وجود ندارد. به هر حال، پله های شما اغلب اولین چیزی است که مردم هنگام عبور از درب ورودی می بینند. برای پاسخگویی به این تقاضا، ما با متخصصان راه پله کیوان برای طراحی چند پله شیشه ای واقعا خیره کننده برای راه پله ها همکاری کرده ایم.

پله های شیشه ای برای راه پله ها مزایای زیادی دارند. این شامل:
  • نور طبیعی بیشتر – راه پله های شیشه ای نور بیشتری را به داخل راه می دهند، راه پله شما را روشن می کند و منظره ای واضح باقی می گذارد.
  • توهم فضای بیشتر - مانند هر ویژگی شیشه ای، طبیعت شفاف مواد، چشم را فریب می دهد تا فضای بیشتری را ببیند.
  • زیبایی شناسی - پله های شیشه ای دارای یک عامل شگفت انگیز هستند که با هیچ ماده دیگری قابل مقایسه نیست.
  • ماندگاری طولانی و بادوام - با شیشه شفاف سخت شده با تعمیر و نگهداری کم، راه پله شما باید یک عمر دوام بیاورد.

بنابراین، انواع اصلی پله شیشه ای برای راه پله چیست؟ در این مقاله، ما نگاهی دقیق‌تر به سه پروژه اصلی راه پله‌های شیشه‌ای خود خواهیم داشت که هر کدام رویکرد متفاوتی را در طراحی پلکان شیشه‌ای نشان می‌دهند.

1. پله شیشه ای تسمه دار

نرده های ریبا یکی از محبوب ترین راه حل های طراحی برای پله های شیشه ای است. این به سادگی شامل قرار دادن پانل شیشه ای در یک شیار محکم در کف است و ظاهری تقریباً بدون درز ایجاد می کند. دو مثال بالا، شیشه‌های کم‌رنگ را در بهترین حالت خود نشان می‌دهند که از یک قسمت مسکونی سفارشی بخوبی مشخص شده است.

2. پله شیشه ای روی براکت ها

برای پروژه‌های بزرگ‌تر با پله های بلندتر یک سیستم براکت شیشه‌ای این کار را انجام می‌دهد. به این سبک خاص، براکت‌های ایستاده گفته می‌شود که فضای زیادی بین اتثالات فلزی و شیشه ایجاد می‌کند. همچنین استحکام  پله شیشه ای نصب شده توسط گیره های فولادی ضد زنگ روی نرده ها و ستون ها معمول است.

3. رایزر شیشه ای

برای داشتن ظاهری دقیق تر، چرا بالابرهای شیشه ای را برای راه پله بعدی خود انتخاب نکنید؟ رایزرها را می توان با استفاده از پیچ و مهره های ثابت پنهان به طور یکپارچه با طرح ترکیب کرد. ما از ورق‌های کوچک شیشه‌ای 12 میلی‌متری در زیر هر پله استفاده کردیم، همراه با نورپردازی داخلی که سطح را منعکس می‌کند. به این ترتیب پله شیشه ای، لوکس تر می شود!

پله شیشه ای

پله گرد چیست؟

راه پله دایره ای یا پله گرد، مزایای زیادی را برای فضاهای تجاری و مسکونی ارائه می دهد. در پست وبلاگ خود "3 دلیل اصلی برای در نظر گرفتن یک پله گرد"، سه دلیل اصلی را که مشتریان ما راه پله های دایره ای را انتخاب می کنند و دوست دارند، مورد بحث قرار دادیم:

  • ردپای کوچک برای به حداکثر رساندن فضای کف
  • تناسب داخلی و خارجی
  • گزینه های طراحی همه کاره
ما در گروه کیوان سیستم‌های پله گرد در صنعت را از همه نوع، از جمله چوب، فولاد، آلومینیوم و غیره می‌سازیم. اولین طرح برجسته یک پله گرد ساده از چوب و آهن است. ساختار روباز ، خطوط موازی تمیز و پالت ساده این پله را براق و پیچیده کرده است. پلکان دایره ای برجسته بعدی ما نیز ترکیبی از چوب و آهن فرفورژه است که به صورت انباشته ساخته شده است. مارپیچ تنگ راه پله و انحنای زیبای بالکن زیبایی منحصر به فردی ایجاد می کند.
ساخت موفقیت آمیز یک پله مارپیچ نیازمند مهارت و تخصص پیشرفته است. تیم ما بیش از 30 سال تجربه را برای ایجاد پله های دایره ای سفارشی با بالاترین کیفیت استفاده می کند. ما رضایت مشتری و تناسب کامل را در هر پروژه تضمین می کنیم و فرآیند ما شامل موارد زیر است:
راهنمایی در طول فرآیند انتخاب سبک
خدمات اندازه گیری حرفه ای
تخصص در قوانین و مقررات ساختمانی
آموزش در مورد گزینه های مختلف مواد (از جمله چوب، فلز، شیشه و ترکیبات)
از طریق فرآیند انتخاب یک سیستم نرده برای تکمیل راه پله مارپیچ شما پشتیبانی کنید
بحث در مورد خدمات نصب و کمک به تعیین اینکه کدام گزینه به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد
با تجربه و قابلیت های گسترده، شرکت ما مفتخر است که هم پله های مارپیچ با بالاترین کیفیت و هم سیستم های نرده های زیبا را ارائه می دهد. مشتریان ما از ارتباطات ساده، طراحی منسجم، و تناسب بی عیب و نقص در پروژه های سیستم راه پله خود لذت می برند.
پله گرد

نرده شیشه ای چیست؟

نرده شیشه ای را می توان به عنوان یک شیشه با یک نرده در بالا، در کنار یک پله های داخلی یا خارجی تعریف کرد. این یک اختراع نسبتاً مدرن است که با تکنیک های سخت کردن شیشه ممکن شده است. این یک نرده شیشه ای برای پله ها است و ما سال هاست که در بالکن سیستم را در نرده های لعاب دار تخصص داریم.

برای نرده‌سازی که از کنار پله‌ها بالا می‌روید، یک نرده شیشه‌ای با نرده‌ای در بالا ارائه می‌کنیم. نرده های ما از آلومینیوم آنودایز ساخته شده اند و محبوب ترین روکش ما مانند فولاد ضد زنگ به نظر می رسد (اما برخلاف به اصطلاح فولاد ضد زنگ، بدون نیاز به تعمیر و نگهداری است زیرا واقعاً لکه نمی کند). در اینجا پیوندی به پرداخت های مختلف موجود برای نرده های نرده شیشه ای ما برای پله ها وجود دارد. ما نرده های شیشه ای را برای راه پله های داخلی و خارجی ارائه می دهیم.

از آنجایی که ما در اینجا بهترین شناخته شده هستیم، در اینجا می توانیم بزرگترین گزینه ها را ارائه دهیم. ما یک نرده شیشه ای کاملاً بدون قاب، یک نرده شیشه ای نیمه بدون قاب و یک سیستم نرده های گرد سنتی و همچنین سیستم نرده های هیدروفویل مدرن تر خود را عرضه می کنیم. علاوه بر این، نرده‌های نرده‌ای خود را در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، برنز یا رویال کروم اختصاصی خود عرضه می‌کنیم (که شبیه فولاد ضد زنگ طراحی شده است، اما برای ادامه ظاهر خوب نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد. همچنین می‌توانیم رنگ‌های سفارشی ارائه کنیم. خود شیشه در رنگ‌های زیر موجود است: پاک کردن سبز آبی برنز خاکستری. ما به شدت پوشش شیشه ای دو طرفه مقرون به صرفه ما را توصیه می کنیم که تمیز کردن را تا دو سال تا حد زیادی به حداقل می رساند. علاوه بر این، ما نرده‌های منحنی سفارشی را ارائه می‌دهیم که با دقت ساخته شده‌اند و سپس نرده‌های آلومینیومی آنودایز شده به گونه‌ای ساخته شده‌اند که با شیشه منحنی مطابقت داشته باشند تا جایی که ممکن است کاملاً به هم متصل شوند.

نرده شیشه ای

نرده کابلی چیست؟

در سال های اخیر، نرده کابلی به استاندارد پیشرو در صنعت ساختمان تبدیل شده است. این به چند دلیل است؛ با این حال، مهمترین آنها زیبایی شناسی مدرن، دوام ماندگار و ایمنی برتر آن است. به جای پرکننده آهن یا چوب، این نرده سبک از سیم‌کشی فولادی ضد زنگ استفاده می‌کند تا به عنوان نرده محافظ عمل کند و در عین حال نمای باز را حفظ کند. نرده کابلی به سرعت به عنوان محبوب ترین و محبوب ترین سیستم نرده مدرن در بازار مطرح شد.

پایه های درجه یک نرده کابلی از فولاد ضد زنگ ساخته شده است، پایه های نرده کابلی در مدل آهنی با یک پوشش رنگ پودری با گزینه های نصب متوع  وجود دارند. نرده کابلی با اجزای ساده و سخت افزار با برچسب مشخص، برای نصب پروژه های داخلی یا خارجی ایده آل است.

فهرست مطالب

  • مزایا و معایب نرده کابلی
  • انواع نرده کابلی
  • محل نصب نرده کابلی
  • نحوه خرید نرده کابلی
  • نحوه نگهداری از نرده کابلی

مزایا و معایب نرده کابل؟

انتخاب یک سیستم نرده مدرن می تواند دلهره آور باشد. گزینه های زیادی در بازار وجود دارد که هر کدام ظاهر منحصر به فرد خود را دارند. با این حال، هنگام انتخاب یک سیستم نرده مدرن، نرده کابلی انتخاب آسانی است. مزایا بسیار بیشتر از معایب است و این همان چیزی است که سیستم نرده کابلی را فروشنده شماره یک ما می کند.

  • نرده کابلی اغلب برای جایگزینی نرده های چوبی سنتی استفاده می شود و راه حلی با طراوت، تیز و مدرن است. بلافاصله زیبایی و جذابیت کلی خانه شما را بهبود می بخشد.
  • با استفاده از طیف گسترده ای از کیت های کششی، انواع پست ها و پرداخت ها، نرده کابلی به راحتی در فضای منحصر به فرد شما قابل تنظیم است.
  • ما فرآیند نصب را ساده کرده‌ایم و نرده‌های کابلی را برای دست اندرکاران و حرفه‌ای‌ها نسبتاً آسان کرده‌ایم. این با یک کلاسور گام به گام تکمیلی دستورالعمل های نصب برای سفارش منحصر به فرد شما  تقویت شده است.

نرده کابلی