گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

نرده استیل چیست؟

انتخاب مواد مناسب برای سیستم های نرده

در حالی که ممکن است هنگام ساختن یک سیستم نرده سفارشی مواد زیادی در نظر گرفته شود، اکثر معماران متوجه می شوند که نرده های استیل از نظر زیبایی شناسی، عملکرد عملکردی و ارزش، سخت است. سیستم های نرده استیل می توانند شیک و مدرن یا رسمی و سنتی به نظر برسند. استیل طولانی مدت و بسیار بادوام است. و سیستم های نرده استیل از نظر هزینه طولانی مدت مالکیت ارزش فوق العاده ای دارند.

استیل اغلب ماده انتخابی برای سیستم های نرده است زیرا در مقایسه با آلومینیوم استحکام و چقرمگی بالاتری از خود نشان می دهد. از نظر زیبایی شناسی، استیل مزایای واضحی را ارائه می دهد: با گذشت زمان، لایه اکسیداسیون محافظ آلومینیوم سفید رنگ می شود و گاهی اوقات گودال می شود. آلومینیوم به دلیل نرمی، مستعد خراش و فرورفتگی سطحی است که تمیز کردن و نگهداری آن را دشوار می کند. از منظر طراحی، نرده های آلومینیومی به پشتیبانی بیشتری نسبت به نرده استیل نیاز دارند که محدودیت های طراحی و مهندسی ایجاد می کند.

در حالی که استیل به وضوح بهترین انتخاب مواد برای سیستم های نرده است، تفاوت های چشمگیر بین انواع مختلف فولاد ممکن است تعجب آور باشد. انتخاب نوع فولاد مناسب برای پروژه نرده شما برای طراحی سیستمی حیاتی است که جذابیت زیبایی شناختی، ایمنی و عملکرد مورد نظر شما و مشتری شما را فراهم کند. در اینجا چیزی است که هنگام تعیین بهترین مواد برای پروژه سیستم نرده سفارشی بعدی خود باید بدانید.

محبوب ترین انواع استیل برای سیستم های نرده

سه نوع استیل در طراحی و ساخت سیستم های نرده غالب است:

  • استیل کربن
  • استیل ضد زنگ درجه 304
  • استیل ضد زنگ درجه 316

سیستم های نرده ساخته شده از هر یک از این سه نوع، نقاط قوت و ضعف متفاوتی را ارائه می دهند. هنگام تعیین یک سیستم نرده استیل جدید، درک گزینه های شما و اینکه کدام برنامه ها برای هر کدام مناسب هستند ضروری است.

نرده استیل

  • کیوان پارسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی