گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

نرده شیشه ای راه پله و بالکن

ما سالهاست که از موادی مانند آهن، فولاد یا چوب برای ساختن نرده راه پله استفاده می کنیم. اگرچه این سبک ها هنوز هم تقاضای زیادی دارند، طراحی نرده شیشه ای برای پله ها اخیراً توجه زیادی را به خود جلب کرده است. نرده پله‌های شیشه‌ای جدا از اینکه عنصر سبک بسیار واضحی است، فضا را بزرگ‌تر و دل‌بازتر نشان می‌دهد. شما طرح های عجیب و غریبی را با استفاده از شیشه پیدا نخواهید کرد زیرا همینطور که هست سادگی، تمیزی و غنای زیادی را به خود اختصاص می دهد.

1. نرده شیشه ای ساده

قبل از اینکه به تغییرات بیشتر در طراحی بپردازیم، اجازه دهید این اولین و بسیار اساسی ترین گزینه را از نظر نرده شیشه ای در نظر بگیریم. در اینجا مراحل مرمر با پانل های شیشه ای لبه های تیز ترکیب شده است - بدون قاب، بدون حاشیه، بدون ترکیب.

2. نرده شیشه ای با کابل های متعدد

در اینجا ورق های شیشه ای به هم چسبیده و سپس با کابل های فولادی در حال اجرا که در اندازه های متفاوت هستند ترکیب می شوند. هر دوی آن‌ها به عنوان نرده‌ها عمل می‌کنند، اما بالای آن بسیار هوشمندانه قاب/محافظت پانل‌ها را نیز فراهم می‌کند.

3. نرده شیشه ای پیچ و مهره های شفاف

در اینجا یکی دیگر از گزینه های طراحی شیک هنگام ساختن نرده برای راه پله شما وجود دارد. ورق های شیشه ای نازک به پای پله ها پیچ می شوند و انتهای آنها از بالا صیقل می شود. شیشه با رنگ چوبی در این محیط کاملاً فوق العاده به نظر می رسد. اگرچه پله ها کوچک هستند، اما صفحات شیشه ای آنها را کمی جادارتر نشان می دهد.

4. نرده شیشه ای مارپیچ

این ورق شیشه ای برای قرار دادن راه پله مارپیچ منتهی به طبقه اول اصلاح شده است. ایده این است که البته با استفاده از شیشه و ساختن پله های شناور به عنوان نقطه کانونی فضای نشیمن، منحصر به فردتر به نظر برسیم.

نرده شیشه ای

  • کیوان پارسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی