گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

مراحل نصب نرده آلومینیومی

نحوه نصب سیستم های نرده آلومینیومی در سه مرحله آسان

نصب نرده آلومینیومی روی راه پله و بالکن ساختمان شما ممکن است یکی از دلهره آورترین ایده ها برای یک پروژه خانگی به نظر برسد، اما بسیار ساده تر از آن چیزی است که اکثر مردم فکر می کنند. تنها چیزی که نیاز دارید ابزار اولیه، کمی توجه به جزئیات و سیستم نرده آلومینیومی مناسب است. این راهنما توضیح می‌دهد که شما به چه چیزی نیاز دارید و دستورالعمل‌های ساده در مورد نحوه نصب سیستم‌های نرده آلومینیومی را تنها در سه مرحله ساده ارائه می‌کند.

سیستم های نرده آلومینیومی

اولین و مهمترین بخش این فرآیند، یافتن سیستم نرده آلومینیومی مناسب برای بالکن است. قبل از نهایی کردن تصمیم خود، مطمئن شوید که سیستم نرده آلومینیومی که انتخاب می‌کنید، تمام مقررات ایمنی مربوطه در حوزه شهرداری و آتش نشانی شما را رعایت می‌کند. همچنین، شما باید به دنبال سیستمی باشید که دارای پوشش پودری با کیفیت بالا برای طول عمر و دوام باشد.

هنگامی که سیستمی را پیدا کردید که این معیارهای ضروری را برآورده می کند، مطمئن شوید که با قوانین محلی مربوط به ارتفاع نرده آشنا هستید. ارتفاع نرده مورد نیاز به طور کلی بسته به فاصله کف بالکن و راه پله از زمین متفاوت است، بنابراین عاقلانه است که ارتفاع نرده مورد نیاز را برای پروژه های مختلف در منطقه خود دوباره بررسی کنید.

اکثر مردم در حال حاضر ابزارهای اساسی مورد نیاز برای نصب نرده آلومینیومی را دارند، به استثنای اره مناسب که می توانید آن را از فروشگاه سخت افزار محلی خود اجاره کنید. برای نصب نرده آلومینیومی به موارد زیر نیاز دارید:

  • اره آلومینیوم  (همچنین به عنوان اره برش گیر شناخته می شود)، سیم برق و میز کار
  • تیغه برش آلومینیوم غیر آهنی (بسیار مهم!)
  • مته شارژی، و سر شش گوش برای پیچ های تاخیری
  • نوار اندازه گیری و نشانگر
  • چکش
  • انبردست، آچار، ست سوکت، پیچ گوشتی

مرحله 1 - پایه ها را نصب کنید

با شناسایی محل قرار دادن پایه ها شروع کنید. با استفاده از نشانگر و متر نواری خود، علامت هایی را برای هر پایه پنج تا هفت سانتیمتر دورتر از لبه بالکن یا راه پله قرار دهید. فعلاً هر ستون را با یک یا دو بست شل در جای خود نگه دارید. به یاد داشته باشید که فاصله پایه ها نباید بیش از 10 سانتیمتر باشد.

مرحله 2 - نرده ها را نصب کنید

با اندازه گیری فاصله بین پایه ها شروع کنید و نرده های بالایی را نیم سانتیمتر کوتاهتر از این اندازه گیری کنید. بخش های نرده برش خورده را در براکت های بالایی بلغزانید. با استفاده از تراز و شیم های خود، قبل از نصب بست های باقیمانده و سفت کردن آنها، مطمئن شوید که همه پایه ها مربع هستند. پس از نصب بست ها، قبل از ادامه، مجدداً بررسی کنید که همه پایه ها صاف و مربع باشند. برای نصب نرده های پایینی نیز به همین ترتیب عمل کنید. پس از نصب تمام نرده ها، هر کدام را بررسی کنید تا مطمئن شوید هیچ پیچی را در طول مسیر فراموش نکرده اید.

مرحله 3 - شیشه را نصب کنید

قطعات مورد نیاز: واشر وینیل شیشه ای بلوک های لاستیکی پانل های شیشه ای سکوریت با استفاده از اندازه گیری های انجام شده برای نرده های خود، واشرهای وینیل شیشه ای را به همان طول برش دهید و آنها را در داخل نرده ها قرار دهید. بلوک های لاستیکی را در هر انتهای ریل پایین، چند اینچ از لبه قرار دهید. ابتدا شیشه را با بلغزاندن آن در ریل بالایی قبل از هدایت آن به نرده پایینی نصب کنید. این روش را برای هر بخش تکرار کنید.

نرده آلومینیومی

  • کیوان پارسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی