گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

اجرا و ساخت هندریل شیشه ای

راه پله ها معمولا فشرده و گاهی تاریک هستند. با این حال، راه پله ها نقش مهمی در ظاهر کلی خانه دارند. بنابراین توجه ویژه باعث افزایش طراحی راه پله می شود. از طرف دیگر، معمولاً گزینه های محدودی برای راه پله وجود دارد زیرا تا حدودی باریک است. انتخاب صحیح نرده به طور قابل توجهی بر روی راه پله و همچنین زیبایی کلی خانه تاثیر می گذارد.

هندریل شیشه ای این روزها محبوب ترین انتخاب در بین طراحان داخلی معاصر است. و برای همیشه در حال پیشرفت است! هندریل شیشه‌ای جریان نور را تسهیل می‌کنند، فضا را باز می‌کنند و جذابیت بصری قابل توجهی به فضای داخلی می‌بخشند. این خطوط معماری تمیز را برجسته می کند و به ارزش لوکس خانه می افزاید. بیایید زوایای سیستم های نرده پله های شیشه ای را بررسی کنیم.

شیشه های مورد استفاده در سیستم های هندریل شیشه ای

با شنیدن «هندریل شیشه‌ای» اولین چیزی که به ذهن می‌رسد این است که «خیلی شیک!» اما نکته بعدی که ذهن ما به آن فکر می کند این است: "آیا این کار خطرناک نیست؟"

خوب، شیشه ای که در هندریل های شیشه ای استفاده می شود، بسیار قوی و محکم است. بیایید برخی از انواع رایج شیشه های مورد استفاده در نرده های شیشه ای را مورد بحث قرار دهیم. 

  • شیشه مقاوم در برابر حرارت
  • شیشه ی حرارت دیده
  • شیشه های معماری
1. شیشه مقاوم در برابر حرارت - انتخاب چندان رایجی نیست!
همانطور که از نام آن پیداست، شیشه های مقاوم در برابر حرارت با حرارت دادن آن در دمای بسیار بالا تقویت می شوند. سپس شیشه با فشار خنک می شود تا به درجه بالایی از استحکام و پایداری دست یابد. شیشه های مقاوم در برابر حرارت تقریبا دو برابر قوی تر از شیشه های تصفیه نشده است. در یک ضربه سخت به قطعات تیز می شکند. شیشه های مقاوم در برابر حرارت برای سیستم نرده پله های شیشه ای انتخاب ارجح نیستند. با این حال، می تواند گزینه مطلوبی باشد.
2. شیشه سکوریت - ترجیح داده شده!
شیشه های سکوریت شده همان فرآیند تولید شیشه های مقاوم در برابر حرارت را دنبال می کنند. تنها تفاوت اصلی در فرآیند خنک سازی است. برای شیشه های سکوریت، فرآیند خنک سازی برای دستیابی به فشرده سازی سطح بالاتر تسریع می شود. این فرآیند شیشه های سکوریت شده را بسیار قوی تر از شیشه های مقاوم در برابر حرارت می کند. علاوه بر این، شیشه سکوریت دارای الگوی شکست ایمن است، یعنی در یک ضربه سخت (به اندازه کافی برای شکستن آن سخت است!) شیشه سکوریت شده به قطعات کوچک بی ضرر تبدیل می شود. بنابراین از آن به عنوان شیشه ایمنی نام می بریم. تمام این خواص شیشه سکوریت آن را به یک انتخاب عالی در نرده های شیشه ای تبدیل می کند.
3. شیشه های معماری - مورد علاقه مطلق!

برای راه پله شیشه ای به شیشه ای فوق العاده قوی نیاز داریم که ترک نخورد و بشکند. شیشه های معماری برای یک سیستم حصار شیشه ای ایده آل هستند زیرا دارای استحکام بسیار بالایی هستند.

انواع نرده شیشه ای

اکنون که با نوع شیشه ای که معمولاً در هندریل های شیشه ای استفاده می کنیم آشنا شدید، بیایید انواع مختلف نرده های شیشه ای را بررسی کنیم.

هندریل های شیشه ای داخلی - فضای داخلی را روشن کنید

هندریل های شیشه ای داخلی یک راه حل نرده شیک و شیک برای خانه ها هستند. این یک مانع ایمن و شیک بدون اینکه شما را وادار به دست کشیدن از مفهوم فضای باز کند فراهم می کند. در واقع، سیستم نرده پله شیشه ای بهترین راه برای بهبود راه پله است. این سبک و پیچیدگی را به فضای داخلی شما می بخشد. نرده پله شیشه ای دفنی، نرده ایستاده، نرده پله شیشه ای گیره دار، و نرده تک رشته ای از نرده های پله شیشه ای داخلی محبوب هستند.

هندریل شیشه ای

 
  • کیوان پارسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی