گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کف پله شیشه ای

پله شیشه ای اوج طراحی شیشه ای معاصر است. لایه بندی پانل های شیشه ای سخت شده روی هم و لمینیت آنها برای ایجاد آج پله های قوی، روش معمول ساخت شیشه و مشخصات شیشه ای مناسب برای استفاده در چنین مناطقی است. پله‌های شیشه‌ای را می‌توان به روش‌های مختلفی طراحی و ساخت، از قرار گرفتن آج‌های شیشه‌ای در یک قاب فولادی گرفته تا پله‌های کنسولی کاملاً بدون قاب که به نظر می‌رسد بدون تکیه‌گاه از دیوار بیرون زده‌اند.

کاربرد هر چه که باشد، مهم است که اطمینان حاصل شود که شیشه های محکم و مقاوم استفاده می شود و در لایه ها با هم لمینت می شوند تا استحکام بیشتری به این صفحات شیشه ای باریک و باریک ایجاد شود.

ممکن است مناسب باشد که دارای یک مقاومت ضد لغزش در سطح خارجی پله‌ها باشد، به‌ویژه اگر قرار است راه پله شیشه‌ای در بیرون قرار گیرد. شما می توانید این کار را با قرار دادن یک قطعه شیشه سفت شده سندبلاست شده به عنوان لایه رویی شیشه یا با قرار دادن یک الگوی چاپ صفحه ضد لغزش در بالای آج شیشه انجام دهید.
لایه‌های رنگی یا دیجیتالی چاپ شده را می‌توان برای جلوه‌ای تزئینی در آج شیشه‌ای لایه‌بندی قرار داد. اگر از یک طرح لایه ای رنگی برای راه پله خود استفاده کنید، نور LED یکپارچه در ساخت و ساز می تواند جلوه چشمگیری ایجاد کند.
برای یک راه پله شیشه ای کاملا شفاف، باید از شیشه کم آهن استفاده کنید. از آنجایی که این پله‌های شیشه‌ای لمینت، صفحه‌های ضخیم از شیشه‌های شفاف استاندارد خواهند بود که رنگ سبزی به پنل‌های شیشه‌ای برای شما ایجاد می‌کنند. استفاده از شیشه کم آهن این رنگ سبز را برای ظاهری بسیار شفاف تر کاهش می دهد. برای اینکه ظاهر «ساخت شیشه‌ای» را حتی بیشتر کنید، می‌توانید نرده‌های شیشه‌ای را به پلکان شیشه‌ای اضافه کنید.
پله های شیشه ای یکی از بارزترین و مدرن ترین ویژگی های معماری هستند که می توانید در خانه یا محل کار خود نصب کنید. یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید اگر حتی به انجام پروژه‌ای مانند این فکر می‌کنید این است که این کار به طور قابل توجهی زمان‌بر، فنی، پرهزینه‌تر و بالقوه خطرناک‌تر از اکثریت قریب به اتفاق پروژه‌هایی است که خودتان انجام دهید. ملاحظات زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود تا مطمئن شوید که راه پله شیشه ای شما برای راه رفتن افراد ایمن و کاربردی است. علاوه بر این، تعداد زیادی ابزار تخصصی و اتصال دهنده وجود دارد که باید برای تکمیل این پروژه استفاده شود. با این حال، اگر این شما را منصرف نمی کند، پتانسیل ایجاد یک راه پله چشمگیر و مدرن در خانه یا فضای اداری شما وجود دارد.

مراحل ساخت پله شیشه ای

مرحله 1: اندازه گیری
منطقه ای را که می خواهید راه پله شما به آنجا برود را اندازه گیری کنید. از یک طبقه به طبقه دیگر، این اندازه گیری به عنوان "افزایش کل" شناخته می شود. بعد از اینکه این رقم را داشتید، بر حسب سانتیمتر، آن را بر 20 سانتیمتر تقسیم کنید تا تعداد مراحلی را که برای طی کردن آن فاصله عمودی طی می کنید، مشخص کنید. هنگامی که این اندازه گیری ها را انجام دادید، باید موادی را که برای پله ها نیاز دارید خریداری کنید.
مرحله 2: خرید مواد
هنگام خرید مواد برای این پروژه، توجه داشته باشید که به احتمال زیاد نوعی کیت راه پله شیشه ای را با دستورالعمل هایی که می خواهید از نزدیک دنبال کنید، خریداری خواهید کرد. به طور کلی، شما به دنبال شیشه ای با کشش بالا و ضخیم هستید که بتواند وزن زیادی را در خود نگه دارد تا ایمنی مناسبی داشته باشد. از آنجایی که نمی توانید به سادگی میخ ها را بکوبید یا به شیشه بپیچید، با اتصال دهنده های تخصصی سروکار دارید که به شما امکان می دهد دو تکه شیشه را به یکدیگر یا یک تکه شیشه را به یک تکه فلز متصل کنید. مهمترین چیزهایی که هنگام خرید مواد باید نگران آن باشید این است که اندازه گیری های دقیق و بودجه خود را انجام داده اید.
مرحله 3: ساخت راه پله

بسته به اینکه کدام کیت نصب راه پله شیشه ای را خریداری کرده اید، دستورالعمل های فردی برای نصب راه پله بسیار متفاوت است. به طور کلی، ابتدا یک قاب می سازید - به احتمال زیاد از فلز - که در نهایت پانل های شیشه ای جداگانه ای را که خریداری کرده اید همراه با کیت راه پله به آن وصل می کنید. وقت خود را صرف کنید و این قاب را با دقت بسازید، زیرا این یکپارچگی ساختاری اصلی را که کل راه پله به آن وابسته است، فراهم می کند. برای تکمیل این کار از ابزار و مواد با کیفیت استفاده کنید، زیرا پله ها در صورتی که به درستی ساخته نشوند می توانند بسیار خطرناک باشند.

پس از اینکه قاب را به دقت ساختید، آماده خواهید بود تا صفحات شیشه ای را بچسبانید. از کانکتورهای همراه کیت راه پله استفاده کنید و دستورالعمل ها را برای اتصال هر پانل شیشه ای به قاب فلزی دنبال کنید. هنگام استفاده از کانکتورهای شیشه ای، همیشه به یاد داشته باشید که یک خط ظریف بین سفت شدن بیش از حد و کم است که باید در نظر گرفته شود. اگر اتصالات شیشه ای بیش از حد سفت شوند، ممکن است ترک بخورد. اگر آنها کمتر سفت شوند، ممکن است پله ها خیلی شل باشند. دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید و با ساخت و ساز خود مشکلی ندارید.

پله شیشه ای
  • کیوان پارسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی