گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

تاریخ ساخت نرده استیل

تاریخچه منشأ استیل ضد زنگ با بحث‌هایی همراه است زیرا بسیاری از نام‌ها و نژادها این ادعا را می کنند که به عنوان اولین کسانی که آن را اختراع کردند، اولین کسانی که به آن فکر کردند و مطالعاتی در مورد تغییرات در اجزاء انجام دادند تا در نهایت ضد زنگ واقعی را تولید کردند. فولاد. پس از اینکه دانشمندان، مخترعان و متالوژیست های بسیاری نتوانستند ترکیب و غلظت مناسب اجزاء را بیابند، هری بریری از انگلستان سرانجام در سال 1912 افتخار اختراع استیل ضد زنگ را به دست آورد، زمانی که شرکت اسلحه سازی کوچکی او را مأمور کرد که عمر فولاد را افزایش دهد. او موفق ه کشف ترکیبات خاصی از کروم، آهن و منگنز شود که به استیل ضد زنگ تبدیل شد.

  نرده استیل ضد زنگ یک مصالح ساختمانی واقعا همه کاره است که ممکن است در هر پروژه ساختمانی مسکونی، صنعتی، پزشکی و حتی حمل و نقل گنجانده شود. نرده استیل ضد زنگ انعطاف‌پذیری و ظرافت را به نمایش می‌گذارند و کاملاً با تمام فضاهای داخلی که در آن نصب می‌شوند مطابقت دارد. در فرآیند تکمیل نرده استیل ضد زنگ، دانشمندان و متالوژیست‌ها آن را به گونه‌ای طراحی کردند که خوردگی، زنگ‌زدگی و لکه‌نمی‌خورد و تضمین می‌شود که تا یک عمر دوام داشته باشد. طول عمر.

گروه کیوان به انتخاب قطعات نرده استیل پله های ظریف، بادوام و پایدار از استیل ضد زنگ افتخار می کند. ظرافت و سادگی آنها کاملاً با هر طراحی داخلی، مینیمالیستی یا غیره، مطابقت دارد. کیفیت آنها تضمین می کند که مدت زمان زیادی دوام خواهند آورد ، اما همچنان درخشش اولیه خود را مانند روزی که برای اولین بار نصب کردند حفظ می کنند. این قطعات  از جنس استنلس استیل تست شده و دارای ضمانت مقاومت در برابر بار و فشار سنگین هستند. فقط از بالاترین کیفیت مواد برای تولید این قطعات نرده استیل ضد زنگ استفاده شده است تا کیفیت برتر محصولات ما تضمین شود. این قطعات نرده استیل ضد زنگ بسیار پایدار هستند و تقریباً 100٪ از قطعات پله ما قابل بازیافت هستند و ممکن است به چیز دیگری تغییر کاربری دهند. اکنون این یک راه عالی برای مسئولیت پذیری محیط زیست است. با استفاده از قطعات فولادی ضد زنگ برای تکمیل خانه خود چه راهی عالی برای نشان دادن به مادر زمین که به محیط زیست اهمیت می دهید.

نرده استیل

  • کیوان پارسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی