گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

ایمنی و امنیت حفاظ استیل

در هر خانه ای، ایمنی و امنیت همیشه از اهمیت بالایی برخوردار است. حفاظ استیل در جلو پنچره و بالکن یکی از مهمترین عوامل در ایمن سازی خانه شماست، اما اغلب به نفع سایر سیستم های امنیتی نادیده گرفته می شود. پنجره ها اغلب شکننده ترین و در نتیجه آسان ترین نقاط ورود برای بازدیدکنندگان ناخواسته در خانه شما هستند. با در نظر گرفتن این موضوع، مهم است که اطمینان حاصل کنید که پنجره های شما در مورد امنیت کاملاً ایمن هستند.

حفاظ استیل ذاتاً فلزی قوی است، بنابراین در برابر هرگونه تلاش برای شکستن قاب مقاومت می کند. علاوه بر این، لوله های استیل  را می توان به با اضافه گرده میله های توپر فولادی مقاوم تر کرد. این نه تنها ظاهری خیره کننده به حفاظ استیل اضافه می کند، بلکه امنیت حفاظ استیل شما را نیز افزایش می دهد. حفاظ استیل تضمین می کند که به جای شکستن کل پنجره، یک مزاحم بالقوه فقط می تواند بخش کوچکی از پنجره را بشکند تا مانع ورود آنها شود.

گروه کیوان متخصص در طراحی و ساخت حفاظ استیل پنجره و بالکن موجود به هر سبکی است. گستره وسیع حفاظ های امنیتی ما مجهز به قفل چند نقطه‌ای برای افزایش و به حداکثر رساندن امنیت هستند، چه پنجره‌ها در یک ملک میراثی جایگزین شوند یا در یک ساختمان جدید نصب شوند. حفاظ استیل 304 ما، همراه با شیشه‌های دوجداره و قاب‌های فولادی فوق‌العاده قوی و بادوام ما، یکی از امن‌ترین حفاظ های فلزی را که می‌توانید خریداری کنید، ایجاد می‌کند.

حفاظ استیل

  • کیوان پارسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی