گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

بهترین مدل های پله گرد

پله گرد یکی از جنبه های اساسی موجود در ساختمان‌ها است که امکان دسترسی را فراهم می‌کند، و در انواع مختلف طرح‌های فلزی، شیشه ای و سنگی یا چوبی طراحی می شود. برخی مدل های پله گرد مانند یک اثر هنری یا یک منظره دیدنی هستند. برخی دیگر به اندازه کاربردشان اساسی هستند و برای پل زدن یک فاصله عمودی بزرگ با تقسیم آن به فواصل عمودی کوچکتر به نام پله گرد ساده طراحی شده اند.

طرح‌های پله گرد یا منحنی به دلیل توانایی‌شان در هدایت کاربران به بالا و پایین در یک قوس روان و مسحورکننده مشهور هستند. تفاوت اصلی بین طرح های منحنی و مارپیچ احتمالاً استفاده از ستون مرکزی ثابت در پله گرد منحنی و رشته های مکرر در پله گرد مارپیج است. با این حال، پله های گرد منحنی انعطاف پذیرتر هستند و به همین دلیل است که می توانید آنها را به عنوان یک ویژگی استاندارد در ساختمان های تجاری یا حتی خانه های مسکونی خصوصی ببینید. پله های گرد مارپیج یا حلزونی با فرودهای مختلف اگرچه در ادارات بسیار معروف هستند.

چه چیزی طرح های پله گرد را منحصر به فرد می کند؟

یک طرح منحنی از بخش‌های مستقیم و چرخان تشکیل شده است و شکل مراحل تعیین می‌کند که کدام نوع رشته منحنی با آن بهتر است. برای سرعت راحت، این پلکان باید به طور متوسط در هر چرخش 90 درجه شامل هشت پرواز باشد. از نظر ارگونومی کاملاً سودمند است زیرا چنین ترتیبی پیشرفت و تعادل را به کاربران ارائه می دهد. اینها هیچ سطح متوسطی ندارند. پله‌های منحنی مسیری را تعیین می‌کنند که کاربران را به سمت بالا یا پایین هدایت کند.

پله گرد با سازه فولادی و چوب

کیت های راه پله گرد فولادی و چوب طیف بسیار محبوبی هستند که با هزینه مناسب در دسترس هستند. پله‌های گرد کیت معمولاً فقط به عنوان پله‌های مارپیچ ثانویه در محیط‌های خانگی مناسب هستند، زیرا فقط برای ترافیک سبک طراحی شده‌اند و فقط در قطرهای تا 1600 میلی‌متر قابل اجرا هستند. آنها از نظر ظاهری سبک و مدرن هستند و دارای پله هایی هستند که عموماً از چوب راش و شاسی فولادی در اطراف آن ساخته می شوند.

پله گرد چوبی

پله‌های گرد چوبی با آج‌های بلوط جامد 30 تا 50 میلی‌متری بر روی بازوی فولادی یا به‌طور مستقیم از ستون مرکزی ثابت می شود و برای احساس واقعا باز ساخته شده‌اند. قطرهای موجود بین 1000-3000 میلی متر است و در صورت نیاز می توان این مارپیچ ها را برای دسترسی به چندین طبقه مونتاژ کرد. پله گرد چوبی تمایل دارد برای بازسازی در محل، لاک مات، روغن کاری شده یا "خام" باقی بماند. این راه پله های مارپیچ برای تبدیل زیر شیروانیبه پله های اصلی داخل یک خانه مناسب هستند و برخی از آنها به اندازه کافی بزرگ هستند تا در کاربردهای تجاری در دفاتر و مغازه ها استفاده شوند.

پله گرد

  • کیوان پارسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی