گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

پله شیشه ای چیست؟

وقتی صحبت از طراحی داخلی می شود، عملاً هیچ محدودیتی برای کارهایی که می توانید با شیشه انجام دهید وجود ندارد. آیا می خواهید در باغ خود فاکتور شگفت انگیزی داشته باشید؟ ویژگی های باغ شیشه ای دوست شماست. منطقه بندی اتاق بدون استفاده از دیوار؟ به سادگی یک پارتیشن شیشه ای قرار دهید. با این حال، محبوب ترین روند شیشه ای که اکنون می بینیم، چیز بسیار متفاوتی است: نرده های شیشه ای برای راه پله ها.

در اینجا چیزی برای احیای راهرو مانند یک راه پله شیشه ای جدید وجود ندارد. به هر حال، پله های شما اغلب اولین چیزی است که مردم هنگام عبور از درب ورودی می بینند. برای پاسخگویی به این تقاضا، ما با متخصصان راه پله کیوان برای طراحی چند پله شیشه ای واقعا خیره کننده برای راه پله ها همکاری کرده ایم.

پله های شیشه ای برای راه پله ها مزایای زیادی دارند. این شامل:
  • نور طبیعی بیشتر – راه پله های شیشه ای نور بیشتری را به داخل راه می دهند، راه پله شما را روشن می کند و منظره ای واضح باقی می گذارد.
  • توهم فضای بیشتر - مانند هر ویژگی شیشه ای، طبیعت شفاف مواد، چشم را فریب می دهد تا فضای بیشتری را ببیند.
  • زیبایی شناسی - پله های شیشه ای دارای یک عامل شگفت انگیز هستند که با هیچ ماده دیگری قابل مقایسه نیست.
  • ماندگاری طولانی و بادوام - با شیشه شفاف سخت شده با تعمیر و نگهداری کم، راه پله شما باید یک عمر دوام بیاورد.

بنابراین، انواع اصلی پله شیشه ای برای راه پله چیست؟ در این مقاله، ما نگاهی دقیق‌تر به سه پروژه اصلی راه پله‌های شیشه‌ای خود خواهیم داشت که هر کدام رویکرد متفاوتی را در طراحی پلکان شیشه‌ای نشان می‌دهند.

1. پله شیشه ای تسمه دار

نرده های ریبا یکی از محبوب ترین راه حل های طراحی برای پله های شیشه ای است. این به سادگی شامل قرار دادن پانل شیشه ای در یک شیار محکم در کف است و ظاهری تقریباً بدون درز ایجاد می کند. دو مثال بالا، شیشه‌های کم‌رنگ را در بهترین حالت خود نشان می‌دهند که از یک قسمت مسکونی سفارشی بخوبی مشخص شده است.

2. پله شیشه ای روی براکت ها

برای پروژه‌های بزرگ‌تر با پله های بلندتر یک سیستم براکت شیشه‌ای این کار را انجام می‌دهد. به این سبک خاص، براکت‌های ایستاده گفته می‌شود که فضای زیادی بین اتثالات فلزی و شیشه ایجاد می‌کند. همچنین استحکام  پله شیشه ای نصب شده توسط گیره های فولادی ضد زنگ روی نرده ها و ستون ها معمول است.

3. رایزر شیشه ای

برای داشتن ظاهری دقیق تر، چرا بالابرهای شیشه ای را برای راه پله بعدی خود انتخاب نکنید؟ رایزرها را می توان با استفاده از پیچ و مهره های ثابت پنهان به طور یکپارچه با طرح ترکیب کرد. ما از ورق‌های کوچک شیشه‌ای 12 میلی‌متری در زیر هر پله استفاده کردیم، همراه با نورپردازی داخلی که سطح را منعکس می‌کند. به این ترتیب پله شیشه ای، لوکس تر می شود!

پله شیشه ای

  • کیوان پارسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی