گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

نرده شیشه ای چیست؟

نرده شیشه ای را می توان به عنوان یک شیشه با یک نرده در بالا، در کنار یک پله های داخلی یا خارجی تعریف کرد. این یک اختراع نسبتاً مدرن است که با تکنیک های سخت کردن شیشه ممکن شده است. این یک نرده شیشه ای برای پله ها است و ما سال هاست که در بالکن سیستم را در نرده های لعاب دار تخصص داریم.

برای نرده‌سازی که از کنار پله‌ها بالا می‌روید، یک نرده شیشه‌ای با نرده‌ای در بالا ارائه می‌کنیم. نرده های ما از آلومینیوم آنودایز ساخته شده اند و محبوب ترین روکش ما مانند فولاد ضد زنگ به نظر می رسد (اما برخلاف به اصطلاح فولاد ضد زنگ، بدون نیاز به تعمیر و نگهداری است زیرا واقعاً لکه نمی کند). در اینجا پیوندی به پرداخت های مختلف موجود برای نرده های نرده شیشه ای ما برای پله ها وجود دارد. ما نرده های شیشه ای را برای راه پله های داخلی و خارجی ارائه می دهیم.

از آنجایی که ما در اینجا بهترین شناخته شده هستیم، در اینجا می توانیم بزرگترین گزینه ها را ارائه دهیم. ما یک نرده شیشه ای کاملاً بدون قاب، یک نرده شیشه ای نیمه بدون قاب و یک سیستم نرده های گرد سنتی و همچنین سیستم نرده های هیدروفویل مدرن تر خود را عرضه می کنیم. علاوه بر این، نرده‌های نرده‌ای خود را در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، برنز یا رویال کروم اختصاصی خود عرضه می‌کنیم (که شبیه فولاد ضد زنگ طراحی شده است، اما برای ادامه ظاهر خوب نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد. همچنین می‌توانیم رنگ‌های سفارشی ارائه کنیم. خود شیشه در رنگ‌های زیر موجود است: پاک کردن سبز آبی برنز خاکستری. ما به شدت پوشش شیشه ای دو طرفه مقرون به صرفه ما را توصیه می کنیم که تمیز کردن را تا دو سال تا حد زیادی به حداقل می رساند. علاوه بر این، ما نرده‌های منحنی سفارشی را ارائه می‌دهیم که با دقت ساخته شده‌اند و سپس نرده‌های آلومینیومی آنودایز شده به گونه‌ای ساخته شده‌اند که با شیشه منحنی مطابقت داشته باشند تا جایی که ممکن است کاملاً به هم متصل شوند.

نرده شیشه ای

  • کیوان پارسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی