گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

نرده کابلی چیست؟

در سال های اخیر، نرده کابلی به استاندارد پیشرو در صنعت ساختمان تبدیل شده است. این به چند دلیل است؛ با این حال، مهمترین آنها زیبایی شناسی مدرن، دوام ماندگار و ایمنی برتر آن است. به جای پرکننده آهن یا چوب، این نرده سبک از سیم‌کشی فولادی ضد زنگ استفاده می‌کند تا به عنوان نرده محافظ عمل کند و در عین حال نمای باز را حفظ کند. نرده کابلی به سرعت به عنوان محبوب ترین و محبوب ترین سیستم نرده مدرن در بازار مطرح شد.

پایه های درجه یک نرده کابلی از فولاد ضد زنگ ساخته شده است، پایه های نرده کابلی در مدل آهنی با یک پوشش رنگ پودری با گزینه های نصب متوع  وجود دارند. نرده کابلی با اجزای ساده و سخت افزار با برچسب مشخص، برای نصب پروژه های داخلی یا خارجی ایده آل است.

فهرست مطالب

  • مزایا و معایب نرده کابلی
  • انواع نرده کابلی
  • محل نصب نرده کابلی
  • نحوه خرید نرده کابلی
  • نحوه نگهداری از نرده کابلی

مزایا و معایب نرده کابل؟

انتخاب یک سیستم نرده مدرن می تواند دلهره آور باشد. گزینه های زیادی در بازار وجود دارد که هر کدام ظاهر منحصر به فرد خود را دارند. با این حال، هنگام انتخاب یک سیستم نرده مدرن، نرده کابلی انتخاب آسانی است. مزایا بسیار بیشتر از معایب است و این همان چیزی است که سیستم نرده کابلی را فروشنده شماره یک ما می کند.

  • نرده کابلی اغلب برای جایگزینی نرده های چوبی سنتی استفاده می شود و راه حلی با طراوت، تیز و مدرن است. بلافاصله زیبایی و جذابیت کلی خانه شما را بهبود می بخشد.
  • با استفاده از طیف گسترده ای از کیت های کششی، انواع پست ها و پرداخت ها، نرده کابلی به راحتی در فضای منحصر به فرد شما قابل تنظیم است.
  • ما فرآیند نصب را ساده کرده‌ایم و نرده‌های کابلی را برای دست اندرکاران و حرفه‌ای‌ها نسبتاً آسان کرده‌ایم. این با یک کلاسور گام به گام تکمیلی دستورالعمل های نصب برای سفارش منحصر به فرد شما  تقویت شده است.

نرده کابلی

  • کیوان پارسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی