گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

نرده کابلی

سیستم ها و کیت های نرده کابلی به شما کمک می کند تا نمای بالکن و راه پله شما باز و شفاف باقی بماند ، زیرا سیم فولادی ضد زنگ با نگهداری کم به شما اجازه می دهد تا آرامش داشته باشید و از فضای زندگی بیرونی در بالکن خود با کمی نگهداری لذت ببرید. نرده سیم کابلی به محافظت از راه پله شما کمک می کند در حالی که مانع زیبایی طراحی داخلی ساختمان شما و بالکن اطراف شما نمی شود و استفاده از کابل برای نرده تراس می تواند به طراحی تراس ، حیاط یا ایوان شما کمک کند.

نرده کابلی به سادگی یک سیستم نرده است که در آن نرده های سنتی با کابل فولادی ضد زنگ جایگزین می شود. کابل را می توان به صورت افقی از طریق پایه ها یا عمودی بین ریل های بالا و پایین عبور داد. اگر کابل به صورت افقی کار می شود ، پایه ها باید مخصوص دریافت کابل باشند و باید راهی برای کشش کابل برای امنیت وجود داشته باشد. در بسیاری از موارد اتصالات در پستها باعث می شود که کابل با استفاده از ابزارهایی مانند آچار آلن محکم شود.

هنگام استفاده از نرده کابلی عمودی ، تولید کنندگان معمولاً به نصاب ها دستور می دهند تا برای استحکام یک یا چند کابل هر بخش را با میله یا بالستر تعویض کنند. تعداد قطعات تقویت کننده مورد نیاز بستگی به طول بخش دارد.

نرده کابلی

  • کیوان پارسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی