گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

پله شناور

راه پله شناور طرحی است که در آن هر پله فقط در یک انتها ثابت می شود و ساختار تکیه گاه در داخل هر آج و پشت دیوار پنهان می شود. بین آج ها هیچ بلند کننده ای وجود ندارد. آج های تشکیل دهنده راه پله بصورت آزاد ایستاده و به یک تار که روی دیوار یا داخل آن یا به یک قاب فلزی ثابت شده است متصل می شوند. بیشتر شاسی و فریم نهدارنده کف پله ها در یک دیوار محکم هستند. جنبه راه پله شفاف و چشم نواز است. ما تولید کننده راه پله های معلق چوبی ، راه پله های معلق فولادی ضد زنگ ، راه پله های معلق شیشه ای در ایران هستیم.
راه پله معلق ، همچنین به عنوان راه پله طناب دار شناخته می شود ، طرحی است که در آن بین پایه ها هیچ تکیه گاه وجود ندارد و این توهم را ایجاد می کند که "شناور" هستند. به همین دلیل است که راه پله های بدون طناب در خانه هایی که تمایل به ایجاد عامل واقعی با استفاده از پله های کنسرو وجود دارد ، رایج است.
آج های پله های کنسرو معمولاً از یک طرف به یک دیوار محکم ثابت می شوند و ثبات را تضمین می کنند. غالباً وزن آج های راه پله معلق با ثابت کردن قسمت قابل مشاهده روی نرده یا نرده شیشه ای توزیع می شود. مواد محبوب در طراحی راه پله های کنسول شامل بتن ، فولاد ضد زنگ ، چوب و به ویژه شیشه است ، بنابراین مراحل پله های معلق کاملاً قابل مشاهده است.
پله شناور
  • کیوان پارسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی