گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

نرده استیل

اصطلاح "فولاد ضد زنگ" این تصور را ایجاد می کند که مواد کاملاً ضد لک هستند. متاسفانه اینطور نیست. فولاد به طور طبیعی مستعد خوردگی است ، بنابراین عناصر مختلفی برای ضدزنگ شدن آن اضافه می شود. انواع مختلفی از فولاد ضد زنگ وجود دارد که از نظر ترکیب متفاوت است. استاندارد صنعت ساختمان برای استفاده داخلی فولاد ضد زنگ درجه 304 است. 2٪ مولیبدن اضافه کنید تا فولاد ضد زنگ 316 دریافت کنید. این فولاد ضد زنگ درجه 316 در برابر خوردگی ناشی از ، به عنوان مثال ترک ، کشش یا شکاف ، مقاوم تر است. بنابراین گروه کیوان فولاد ضد زنگ 316 را برای استفاده در فضای باز توصیه می کند.

اگر مایل به نصب نرده استیل در نزدیکی استخر یا منطقه ساحلی هستید ، گروه کیوان به شما توصیه می کند که یک قدم جلوتر رفته و از فولاد ضد زنگ 2205 استفاده کنید. این از نظر فنی به عنوان فولاد ضد زنگ دوبلکس شناخته می شود. محتوای نیتروژن بیشتر و سایر عناصر کمیاب اطمینان می دهد که حتی در برابر اثرات تهاجمی کلر ، نمک یا رطوبت زیاد مقاوم است. گروه کیوان اولین مجری نرده استیل ساخته شده از این مواد است. علاوه بر استفاده از فولاد ضد زنگ 2205 ، محصولات نرده استیل استاندارد به صورت لوله دارای گوشه های گرد و سطوح شیب دار هستند به طوری که مواد خورنده به سادگی از بین می روند. 

اگر قصد در داخل ساختمان از برای ایمنی نرده استفاده می کنید بهتر است برای کاهش هزینه اضافی و اینکه میزان مواد تهاجمی که در آب استخر وجود دارد در اینجا نیست از نرده استیل 304 استفاده کنید. این محصول نیز ضد زنگ بوده و می تواند فضای داخلی ساختمان شما را جذاب و ایمن کند.

نرده استیل

  • کیوان پارسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی