گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

پله دوبلکس

اکثر خانه های دوبلکس از فضا لوکس برخوردارند و عملکردهای مختلف خانه را می توان به طور استراتژیک بین دو سطح تقسیم کرد. طبقه پایین معمولاً برای معاشرت استفاده می شود زیرا همه مناطق مشترک مانند نشیمن ، غذاخوری و آشپزخانه را در خود جای داده است در حالی که طبقه بالا فضای خصوصی تری است که برای قرار دادن اتاق خواب ها استفاده می شود. برخلاف آپارتمان ، خانه دوبلکس فرصتی عالی برای خلاقیت و معرفی عناصر دکوراسیون داخلی قوی است که به فضا جلوه ای خیره کننده می بخشد.

یک پله دوبلکس، دیوارها و درها را حذف می کند تا با ترکیب همه مناطق مشترک خانه ، فضایی یکپارچه ایجاد شود. بهترین بخش از یک پله دوبلکس این است که فضایی آزاد ایجاد می کند که باعث انعطاف پذیری در چیدمان طراحی ساختمان می شود.

اگرچه راه پله یکی از کاربردی ترین عناصر خانه است ، اما به دکوراسیون آن زیاد توجه نمی شود. توصیه می شود راه پله را طوری تزئین کنید که سبک و سلیقه شما را نشان دهد. در اینجا چند ایده برای راه اندازی پله دوبلکس شما آمده است:

 پله دوبلکس

  • کیوان پارسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی