گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

پله پیچ

راه پله مارپیچ طرحی است که از ویژگیهای معمول و مورد پسند ساختمانهای مدرن است به طوری که بسیاری از مردم نمی دانند که دارای چنین میراث طولانی و غنی هستند. در حقیقت ، تاریخچه راه پله مارپیچ هزاران سال پیش قدمت دارد. 

در عهد عتیق ، اشاره ای به راه پله های پیچ در معبد سلیمان وجود دارد. این می تواند نشان دهد که آنها در حدود 1000 سال قبل از میلاد مورد استفاده بوده اند. معبد A در Selinunte در سیسیل در حدود 480 قبل از میلاد ساخته شده است و در این محل بقایای شکل اولیه راه پله مارپیچی پیدا شده است. قدیمی ترین راه پله پیچ که امروزه هنوز پابرجا است را می توان در رم یافت. آن در ستون تراژان است که در 113 بعد از میلاد ساخته شده است. در همین زمان ، راه پله های پیچ در معماری رومی کاربرد وسیع تری پیدا کردند. اولین راه پله های پیچ از سنگ یا سنگ مرمر تراشیده شده و مستقیماً در دیوارهای ساختمان تعبیه شده اند تا وزن خود را تحمل کنند. مدتی طول کشید تا طراحی راه پله پیچ که امروزه می شناسیم توسعه یابد ، یک ساختار مستقل تر با پله هایی که در اطراف ستون مرکزی یا قطب ساخته شده است. از زمان روم به بعد ، راه پله های پیچ بسیاری از ویژگی های کلاسیک را که امروزه ما می شناسیم ، به نمایش می گذارند.

نفوذ رومیان به معرفی راه پله مارپیچ در طراحی ساختمان در سراسر اروپا کمک کرد. سپس در طول قرون وسطی ، آنها به یک ویژگی ثابت در بسیاری از قلعه ها تبدیل شدند ، تا حدی به دلیل مزایایی که در دفاع در برابر مهاجمان به دست آوردند.

پس از شرح مختصزی از تاریحچه ساخت پله پیچ به معرفی انواع آن در طراحی مدرن امروزی می پردازیم. با پیشرفت فناوری و تولید متریال های سبک تر و مقاوم تر انواع پله پیج در مدل های زیر ساخته می شود.

  • پله پیچ استیل
  • پله پیچ آهنی
  • پله پیج شیشه ای
  • پله پیج چوبی
  • پله پیچ سنگی

مجموعه کیوان با دو ده فعالیت و تجربه در طراحی و تولید و اجرای انواع پله پیچ یکی از معتبر ترین واحد های صنعتی در حوزه ساختمان است. ما تعهد و کیفیت را اصول خود قرار داده ایم.

پله پیچ

  • کیوان پارسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی