گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

حفاظ استیل

ایمنی و زیبایی در پنجره ها، بالکن و تراس ها، درب های ورودی ساختمان همگی باعث شده نسل جدیدی از سیستم های حفاظ فلزی ایجاد شود که بر خلاف جفاظ های آهنی و سنگی میاز به نگهداری و رنگ آمیزی نداشته و طول عمر بالایی دارد. این محصول خارق العاده حفاظ استیل ضد زنگ از آلیاژ استیل 304 است که بهترین متریال برای طراحی و اجرای حفاظ پنجره و تمام درب ها و بالکن ها است. شکل و تنوع طراحی در حفاظ استیل و زیبایی کم نظیر استیل به همراه سختی و مقاومت آن انتخاب حفاظ استیل را به عنوان اولین گزینه در  معماری امروز منطقی نشان می دهد.

حفاظ استیل از ترکیب لوله و پروفیل استیل با اتصالات مخصوص که با استفاده از روش برش و جوش فلز ساخته می شود. به صورت استاندارد فواصل گارد های یک حفاظ باید کمتر از 15 ساتیمتر باشد و در داخل لوله های استیل میله های فولادی برای افزایش ایمنی کار گذاشته شود. حفاظ استیل بر اساس مکان نصب به سه مدل زیر نقسیم می شود که شرح هر کدام در ادامه مطلب قرار داده شده است.

  1. حفاظ استیل بانکی
  2. حفاظ استیل بالکن
  3. حفاظ استیل پنجره

حفاظ استیل بانکی

حفاظ بانکی از نظر ایمنی و استحکام بالاترین امنیاز را بین دیگر مدل های حفاظ استیل بدست می آورد. غلت این برتری استفاده از لوله و پروفیل با کیفیت در ساخت حفاظ استیل بانکی است. اما نکته مهم دیگری که در این مدل تفاوت ایجاد می کند تقویت گارد های لوله استیل با قرار دادن میلگرد های فولادی توپر در داخل آن است. این لوله ها پس از آن در داخل پروفیل های استیل 40*40 میلیمتر قرار داده شده و تمام نقاط اتصال انها با دستگاه جوش آرگون به یکدیگر متصل و دوخته می شود.

حفاظ استیل

  • کیوان پارسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی