گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

پله شناور جیست؟

پرسش و پاسخ پله های شناور: پاسخ های کارشناسان ما. در اینجا در زیر پاسخ کارشناسان پله ما به سؤالات متداول / سؤالات متداول پله های شناور را می بینید. اگر طراحی پله های شناور را دوست دارید اما در مورد اندازه گیری ها، مقررات ساختمانی، جزئیات ساختاری پله ها، قیمت پله ها و موارد دیگر تردید دارید، در اینجا نکات مفیدی را برای کمک به شما در انتخاب راه پله شناور عالی برای خانه خود خواهید یافت.

پرسش و پاسخ در مورد پله های شناور و راه پله های معلق

  • جزئیات ساختاری پله های شناور
راه های مختلفی برای دستیابی به طرح های فوق العاده پله های شناور وجود دارد. شما می توانید از بین پله های شناور با عنصر کنسول مخفی فولادی، پله های شناور با آج های ثابت مستقیم به دیوار، پله های شناور با رشته های قابل مشاهده، پله های شناور با دیوارهای سازه ای و بسیاری گزینه های دیگر را انتخاب کنید.
  • عناصر ساختاری پله های شناور

بهترین سازه پله شناور برای کنسول فولادی و پنهان کردن آن، ساختن دیوار گچی است. به این ترتیب عنصر ساختاری پله شناور نامرئی است و درزهای راه پله واقعاً در هوا شناور می شوند.

 

  • نصب آج های شناور

می‌توانید آج‌های پله شناور تکی با پیچ‌های رزین لنگر را مستقیماً روی دیوار نصب کنید یا می‌توانید یک بند نگهدارنده کنسول فولادی را پشت دیوار پنهان کنید. رشته‌گر دارای براکت‌های جوشی برای پشتیبانی از آج‌ها است.

 

  • ایمنی پله های شناور

پله های شناور در صورتی ایمن هستند که با قوانین ساختمانی مورد نیاز مطابقت داشته باشند. باید به بالابرهای باز و داشتن نرده غیرقابل صعود توجه کنید. در پله های شناور باید همان قوانین ایمنی را که معمولاً در پله های سنتی اعمال می شود، اعمال کنید.

  • الزامات بار پله های شناور

نیاز بار پله های شناور معمولاً  یا 150 کیلوگرم برای هر پله است. با این حال، هر کشوری کد ساختمان پلکان خود را دارد که مشخصاتی را در مورد وزنی که پله‌های شناور باید تحمل کنند، ارائه می‌کند. لطفا با افسر ساختمان محلی خود چک کنید.

پله شناور

  • کیوان پارسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی