گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

پله مارپیچ چیست؟

کیوان پله های مارپیچ مسکونی را تولید می کند که می تواند برای استفاده داخلی یا خارجی استفاده شود. کاربردهای مختلفی برای این پله های مارپیچ مسکونی از جمله موارد زیر و بسیاری دیگر وجود دارد!

کاربردهای پله مارپیچ خانگی

  • تراس - پله های مارپیچی با کد دسترسی ثانویه، می توانند وسیله ای برای خروج باشند
  • آشپزخانه های فضای باز - پله های مارپیچی بالای آشپزخانه های بیرونی به آن تاکید می کنند
  • کتابخانه ها - پله های مارپیچ چوبی یا پلکان های فلزی و چوبی به فضا گرما می بخشد
  • فروشگاه ها- پله های مارپیچی فضای کف را با اتاق پیاده روی کافی برای حمل ابزار صرفه جویی می کند

شرکت کیوان چهار مدل پله مارپیچ را ارائه می دهد. از تمام جوش داده شده تا پیچ و مهره. از جمله فولاد، چوب، آلومینیوم، فولاد ضد زنگ و ترکیبی از همه. برای اطلاعات و ایده هایی که به شما در انتخاب نوع پله کمک می کند، انواع پله های فهرست شده در زیر را ببینید.

  • پله مارپیچی استیل - پله های مارپیچی کاملاً مونتاژ شده جوش داده شده و در یک یا دو بخش ارسال می شوند و بیشترین گزینه را برای ارائه دارند.  در این نوع پله مارپیچ شاسی و اسکلت اصلی پله از فولاد ضد زنگ می باشد که کف پله ها از شیشه یا چوب ساخته می شود.
  • پله مارپیچ چوبی - پله های مارپیچ چوبی ما در بین مشتریانی که به دنبال این هستند که به خانه خود فاکتور شگفت انگیزی بدهند بسیار محبوب هستند. مناسب برای فضاهای نشیمن مدرن و سنتی، مطمئناً یک راه پله مارپیچ چوبی متناسب با خانه خود پیدا خواهید کرد. بسیاری از طرح‌های پلکان مارپیچ چوبی ما در طیف گسترده‌ای از پوشش‌ها از جمله راش، بلوط، گردو، گیلاس و ونگ عرضه می‌شوند. با برخی از مدل‌ها، می‌توانید رنگ کار فلزی را نیز مشخص کنید. سفید پوستی، سیاه زغالی یا مه نقره ای.
  • پله های مارپیچ فلزی - اگر به دنبال راه پله مارپیچ صرفه جویی در فضا هستید، هر یک از کیت های پله مارپیچ فلزی ما انتخابی فوق العاده خواهد داشت. این کیت ها به ویژه در بین مشتریانی که می خواهند ظاهری مدرن، مینیمالیستی و کاربردی داشته باشند، محبوب هستند. هنگام مرور پله های مارپیچ فلزی ما، متوجه خواهید شد که بسیاری از آن ها را می توان سفارشی کرد تا به شما پایانی که می خواهید بدهید.

پله مارپیج

  • کیوان پارسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی