گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

پله دوبلکس چیست؟

پله ها یکی از ویژگی های اساسی هر سازه ای با چندین طبقه است. در واقع پله ها و راه پله ها تقریباً به اندازه زندگی شهر نشینی انسان ها وجود داشته اند. ما آنها را به عنوان راهی برای حرکت از یک سطح به سطح بعدی بدون فکر زیاد می پذیریم. با این حال، برای هر ساختمان یا پروژه بازسازی، مهم است که به طور آگاهانه نوع راه پله مورد استفاده را در نظر بگیرید.

چند نوع راه پله دوبلکس وجود دارد؟

پله ها ی دوبلکس را می توان در ترکیبی تقریباً بی پایان از اشکال و انواع مختلف طراحی کرد تا به بهترین وجه متناسب با فضا، عملکرد و زیبایی شناسی پروژه شما باشد. انواع مختلف معماری پله دوبلکس جذابیت های بصری متفاوتی را ارائه می دهند و همچنین فضای متفاوتی را اشغال می کنند. برخی از انواع پله ها بیشتر در منازل مسکونی و برخی دیگر بیشتر در محیط های تجاری یا صنعتی دیده می شوند.

طراحی راه پله دوبلکس می تواند از یک پلکان دسترسی ساده پیچ دار تا یک پله بزرگ دو محور یا معلق که در خانه ها و ساختمان های زیبا به نمایش در می آید، باشد. حتی قطعات یک راه پله دوبلکس بسته به عملکرد یا سبک می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال، به جای یک رایزر استاندارد (قسمت عمودی پله)، می توان از یک رایزر باز استفاده کرد تا ظاهری بازتر و جادارتر ایجاد کند. انواع مختلف آج پله مانند چوب، شیشه، کاشی یا استیل می توانند بر عملکرد و جذابیت بصری پله دوبلکس تأثیر بگذارند.

نوع پله و شکل پله باید متناسب با فضای مورد نیاز و عملکرد راه پله باشد. سبک پله و آج بستگی به معماری و طراحی پروژه دارد.

انواع مختلف معماری پله دوبلکس چیست؟

هر نوع پله دوبلکس دارای مزایا و معایبی است. در اینجا ما برخی از رایج ترین انواع و اشکال پله را مورد بحث قرار می دهیم تا به شما کمک کند بهترین نوع پله را برای پروژه خود انتخاب کنید.

  • ابتدایی ترین و رایج ترین طرح پله، پله مستقیم است که دارای یک پرواز خطی و بدون تغییر جهت است.

کاربردهای راه پله/پله مستقیم

این سبک کلاسیک معمولا در پله های مسکونی و تجاری استفاده می شود.

مزایا و معایب راه پله/پله مستقیم

به دلیل طراحی ساده، پله های دوبلکس مستقیم به طور کلی ساده ترین راه برای ساخت هستند. آنها نیازی به پشتیبانی خاصی ندارند و همچنین امکان نصب راحت تر نرده ها را فراهم می کنند.

از آنجایی که ساخت آنها آسان است، پله های مستقیم نیز مقرون به صرفه هستند. پله های فلزی پیش ساخته معمولاً در دسترس هستند و بسیاری از سازندگان از آنها برای کاهش هزینه ها استفاده می کنند.

پله دوبلکس

  • کیوان پارسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی