گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

گروه کیوان مجری انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

کیوان طراحی تا اجرا انواع نرده کابلی، نرده شیشه ای،پله گرده،پله شیشه ای

هندریل شیشه ای چیست؟

هندریل شیشه ای یک سازه محافظتی از شیشه های ایمن شده است که جایگزین نرده های فلزی شده است و با ظاهر مدرن و شفاف شیشه انتخاب اول در طراحی های امروزی است. در ادامه به توضیح ویژگی ها و نکات فنی انواع هندریل شیشه ای می پردازیم.

مشخصات فنی شیشه های هندریل شیشه ای

نوع شیشه ای که برای هندریل های شیشه ای داخلی استفاده می شود، شیشه های سکوریت شده (یا سخت شده) و لمینت شده با حداقل ضخامت 21.5 میلی متر است. شیشه سکوریت و لمینت شده را شیشه ایمنی نیز می نامند زیرا به گونه ای ساخته می شود که اگر یک صفحه شیشه ای شکسته شود، به تکه های کوچک تبدیل می شود که در پانل شیشه ای لمینت به هم چسبیده باقی می مانند.

اگر هندیل دارای پایه های جدید فلزی از لوله و پروفیل استیل یا آلومینیوم به عنوان عناصر نگهدارنده باشد، پانل شیشه ای ساختاری نیست بلکه به عنوان پانل شیشه ای پرکننده استفاده می شود و حداقل ضخامت آن 11.5 میلی متر است. در راه پله هایی با هندریل شیشه ای نیز همین اتفاق می افتد.

هندریل شیشه‌ای ساختاری تمام شیشه ای اغلب توسط معماران و طراحان توصیه می‌شوند و اگر می‌خواهید سبکی معاصر و شیک به پروژه خود بدهید، در طراحی پلکان مدرن به یکی از ضروریات تبدیل شده‌اند.

نگهداری هندریل شیشه ای

با توجه به طراحی هندریل شیشه ای در بالکن که نیاز دارید، می توانیم سیستم های نصب مختلف هندریل شیشه ای را توصیه کنیم. در اینجا تمام جزئیات با تصاویری از هندریل های شیشه ای توصیه می کنیم.

هندریل شیشه ای بدون قاب در کنار نصب شده است

- هندریل شیشه ای با اتصالات ایستاده
این احتمالاً محبوب ترین (و مقرون به صرفه ترین) سیستم است. شیشه با اتصالات ایستاده فولادی ضد زنگ به طرف دال ثابت می شود، به درستی طراحی و آزمایش شده است تا در برابر بار ساختاری مورد نیاز مقاومت کند.
اگر می‌خواهید به یک طراحی زیبا و مقرون‌به‌صرفه دست یابید، هندریل شیشه‌ای بدون قاب کناری با اتصالات ایستاده احتمالاً بهترین انتخاب برای نرده‌های شیشه‌ای مسکونی است.
– هندریل شیشه ای خود ایستا
ما مشتریان زیادی داریم که از ظاهر اتصالات ایستاده خوششان نمی‌آید، اما می‌خواهند هندریل شیشه ای را برای مطابقت با طراحی راه پله ارتقاء دهند یا پایانی تمیز داشته باشند. در این حالت می‌توان هندریل شیشه‌ای را با استفاده از پذوفیل های یو شکل فولادی که توسط پروفیل ال شکل دیگر پوشانده می‌شود، به دیواره کناری بالکن و راه پله ثابت کرد. ما می توانیم پروفیل خارجی را از استیل تولید کنیم.
هندریل شیشه ای
  • کیوان پارسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی